یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

سایت باسلام چگونه کار می‌کند؟

۱۷ بازديد

 

خرید از با سلام به دو طریق ممکن است؛ یا از نسخه تحت وب آن استفاده کنید و یا اپلیکیشن موبایل آن را نصب کنید. با جستجوی کالای مورد نظر، تعداد زیادی فروشگاه که محصول درخواستی شما را برای فروش ارائه داده‌اند، در شهرهای مختلف ایران نمایش داده می‌شود.

برخی فروشگاه‌ها ارسال رایگان داشته و برخی هزینه ارسال را دریافت می‌کنند. با ورود به صفحه هر محصول اطلاعات کامل‌تری از آن دریافت خواهید کرد. می‌توانید نظرات خریداران دیگر را بخوانید تا به شما در انتخاب یک فروشگاه خوب، کمک کند.

محصول مورد نظر را به سبد خریدتان اضافه می‌کنید. اگر تمایل داشتید، می‌توانید محصولات دیگر همان غرفه را مشاهده کنید تا در صورت نیاز، خریدهای دیگر خود را نیز انجام دهید. سپس به صفحه پرداخت هدایت می‌شوید. پس از پرداخت هزینه، بر اساس زمان‌بندی که قبلاً فروشنده در صفحه خود درج کرده است، بسته‌بندی و ارسال کالای شما صورت می‌گیرد.

پرداخت هزینه به غرفه‌دار پس از ثبت رضایت مشتری از دریافت کامل کالا، صورت می‌گیرد. در صورتی که خریدار پس از 7 روز ثبت رضایت انجام ندهد، اپلیکیشن به صورت خودکار این کار را انجام داده و غرفه‌دار می‌تواند، هزینه را دریافت کند.

پس از اینکه کالای شما توسط غرفه‌دار ارسال شد، کد رهگیری پستی، هم به صورت پیامک و هم داخل اپلیکیشن در دسترس شما قرار می‌گیرد. شما با رهگیری مرسوله خود از طریق سایت پست، می‌توانید محل قرارگیری آن را مشاهده کنید.


منبع:

https://www.pooyanplus.com/%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%A7%D9%BE-%D8%A8%D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.